Obchodné podmienky

Obsah:

— Úvod do pravidiel
II — Naše produkty
III — Fungovanie internetového obchodu
IV — Internetový predaj
V — Dodanie
VI — Platby
VII — Právo odstúpiť od zmluvy
IIX — Reklamácie
IX — Názory a komentáre
X — Súkromie a osobné údaje
XI — Zmeny v pravidlách

 

I — Úvod do pravidiel

1. V pravidlách používame pojmy:

  • my – predajca, teda WAGNER tattoo supply.

Naše úplné údaje: WAGNER tattoo supply - Mateusz Lechowicz, ul. Reymonta 88C/1 (Poľsko), 46-100 Namysłów, DIČ: PL7521423600.

  • Ty – kupujúci; každá fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná jednotka bez právnickej osobnosti, alebo firma alebo spoločnosť, ktorá robí objednávku v našom obchode,
  • náš obchod – internetový obchod na adrese www.wagnertattoo.pl.
  • súkromný nákup – nákup vykonaný spotrebiteľom alebo fyzickou osobou.
  • firemný nákup – nákup vykonaný firmou, spoločnosťou alebo inou organizáciou.
  • digitálny obsah – produkty v digitálnej forme - elektronicky prenášané (napr. darčekové poukážky).

2. V pravidlách opisujeme pravidlá, podľa ktorých predávame produkty, digitálny obsah a služby.
3. Pravidlá sú súčasťou zmluvy o predaji produktov v našom obchode.
4. Ak chcete nakupovať v našom obchode, využite funkcie našej webovej stránky. Nakoniec si prečítajte a akceptujte tieto pravidlá.

 

II — Naše produkty

5. Predávame produkty, ktoré prezentujeme v našom obchode. Ako predajca máme povinnosť dodávať vám veci bez vád. Všetky produkty v našom obchode sú značkovo nové, bez fyzických a právnych vád a sú legálne uvedené na poľský trh.
6. V prípade marketingovej služby s názvom „InstaBot” sa zaväzujeme k tomu, že: a) nikdy nebudeme nahliadať do vašich správ a náš systém nemá takú možnosť (nespracovávame žiadne údaje), b) jediné akcie, ktoré budeme vykonávať v rámci našej služby, sú pridávanie lajkov a sledovaní; c) nemusíte sa obávať straty účtu, zaručujeme vám to! Ak nesplníme niektorý z troch sľubov, dlžíme vám 10 000 zł (PLN).

 

III — Fungovanie internetového obchodu

7. V našom obchode môžete:

    • robiť nákupy,
    • využívať individuálne zľavy,
    • zúčastňovať sa na akciách a súťažiach,
    • hodnotiť produkty a písať o nich recenzie,

Vrátenie produktu

Ak chcete vrátiť vybrané produkty, pošlite nám ich kuriérom. Do balíka vložte vracané produkty a lístok s:

      1. číslom objednávky,
      2. telefónnym číslom,
      3. podpisom „vrátenie”.
      V prípade správne vykonaného vrátenia vám peniaze vrátime do 2 dní od prijatia zásielky. Prevod vykonáme na účet, z ktorého sme dostali platbu.

      • Neprijímame objednávky odoslané na odberné miesta alebo na dobierku.
      • Máte 14 dní na vrátenie produktov, počítané od dňa prevzatia zásielky.

IV — Internetový predaj

14. Produkty predávame: v našom internetovom obchode, e-mailom, počas rozhovoru s naším konzultantom (na chate alebo telefonicky).
15. Objednávky v našom obchode môžete vytvárať prostredníctvom webovej stránky www.wagnertattoo.pl, chatu s naším konzultantom, e-mailu a telefonu. V našom obchode to môžete robiť dvoma spôsobmi: cez svoj účet alebo bez vytvorenia účtu – ak pri každej príležitosti akceptujete obchodné podmienky.
16. Ak chcete nakupovať v našom obchode:
a. prečítajte si informácie o produkte, pridajte dostupné produkty do košíka, pokračujte v realizácii objednávky, zadajte údaje príjemcu, vyberte spôsob doručenia, vyberte spôsob platby, skontrolujte zhrnutie svojej objednávky a odoslite objednávku pomocou tlačidla „Objednávam a platím”.
17. V mimoriadnych prípadoch označujeme produkty ako špeciálne ponuky. Špeciálnou ponukou sú produkty v predpredaji a výpredaji, ktorých cenu znižujeme v rámci aktuálnej akcie. Na stránke takého produktu uvedieme dôležité údaje o ňom: koľko kusov produktu môžete kúpiť na 1 osobu a ďalšie dôležité informácie.
18. Potvrdenie uzavretia zmluvy vám pošleme na e-mail, ktorý ste uviedli v objednávke.
19. Vaša objednávka je platná 5 kalendárnych dní od dňa, keď sme ju pripravili. Ak v tejto dobe nevyzdvihnete produkt, nezaplatíte zaň alebo sa s vami nebudeme môcť skontaktovať – zrušíme ju a uvoľníme rezerváciu produktu v našom sklade.

 

V — Doručenie

20. Produkty dodávame iba na území Poľska.
21. Produkty dodávame spôsobom, ktorý si vyberiete:

      • Kuriérom na uvedenú adresu,
      • do vybraného balíkového automatu,

22. Náklady na doručenie si môžete skontrolovať na wagnertattoo.pl/pages/dostawa.
23. Vašu zásielku odosielame po jej potvrdení jej zaplatenia do 24 hodín. Vaše nákupy doručíme do 2-5 pracovných dní, v závislosti od práce kuriéra. Ak by bol termín dodania produktu dlhší, približný čas dodania by sme uviedli v popise tohto produktu v našom obchode.
24. Keď preberáte zásielku, potvrdzujete jej prevzatie – svojím podpisom alebo prostredníctvom systému balíkového automatu. Ak nakupujete, od tohto momentu ste vlastníkom produktu a zodpovedáte za jeho poškodenie alebo stratu.
25. Ak si všimnete, že zásielka alebo jej obsah je poškodený alebo neúplný (aj keď obal nie je poškodený) – podajte reklamáciu e-mailom na adresu: reklamacja@wagnertattoo.pl. Nezabudnite uviesť číslo objednávky a fotografie.

Pri doručení kuriérom:

      • podajte reklamáciu priamo prepravcovi – najlepšie, ak s kuriérom zostavíte protokol o stave zásielky. Reklamáciu u prepravcu môžete podať do 7 dní od prevzatia zásielky; alebo
      • kontaktujte nás (najlepšie do 24 hodín od prevzatia zásielky) – prostredníctvom formulára na stránke wagnertattoo.pl/pages/zwroty-reklamacje.

Pri doručení balíkovým automatom:

      • ukážte poškodenia pod kamerou monitoringu balíkového automatu;
      • umiestnite poškodenú, neotvorenú zásielku do tej istej skrinky balíkového automatu, v ktorej bola a zatvorte túto skrinku – v súlade s oznámeniami na obrazovke balíkového automatu;
      • podajte reklamáciu vlastníkovi daného balíkového automatu – v súlade s oznámeniami na obrazovke balíkového automatu – alebo nám, prostredníctvom formulára na stránke: wagnertattoo.pl/pages/zwroty-reklamacje.

26. Ak si kupujete viac produktov, môžeme ich rozdeliť na menšie zásielky. V takom prípade sa náklady na doručenie, ktoré sme vám uviedli v zhrnutí objednávky, nezmenia.

 

VI — Platby

27. Ceny všetkých produktov v našom obchode uvádzame v poľských zlotých. Uvádzame ceny vrátane DPH. Cena produktu nezahŕňa náklady na doručenie.
28. Za nákupy môže zákazník zaplatiť niekoľkými spôsobmi, ktoré má na výber.

Dostupné spôsoby platby vopred:

      • klasický bankový prevod,
      • online prevody, platba kartou alebo blikiem spravované spoločnosťou: Polskie ePłatności sp. z o.o. so sídlom v Jasionke.
      • našou darčekovou kartou (zadajte kód počas realizácie objednávky).

Dostupné spôsoby platby pri dodaní:

      • Platba kuriérovi hotovosťou alebo kartou (pri prevzatí),
      • Platba kartou pri prevzatí z balíkového automatu.

29. Faktúry vystavujeme a posielame v elektronickej forme. Akceptovaním týchto obchodných podmienok vyjadrujete súhlas s prijímaním výhradne elektronických faktúr.
30. Každú elektronickú faktúru vám doručíme na e-mailovú adresu, ktorú nám určíte, alebo ktorú uvádzate počas registrácie. Ak zmeníte e-mailovú adresu – informujte nás o tom písomne alebo e-mailom. Ak to neurobíte, správy, ktoré vám pošleme na vašu doterajšiu e-mailovú adresu, budeme považovať za správne doručené.
31. Ak odstúpite od zmluvy alebo keď pozitívne vyriešime vašu reklamáciu, v ktorej ste si vybrali vrátenie peňazí, vrátenie vykonáme na rovnaký účet, z ktorého bola objednávka pôvodne zaplatená.

 

VII — Právo na odstúpenie od zmluvy

32. Ak nakupujete a uzatvárate zmluvu na diaľku – čo znamená, že si kupujete produkty v našom internetovom obchode – môžete od zmluvy odstúpiť a vrátiť svoj nákup. Pravidlá, ktoré popisujeme v tejto časti, sa vás týkajú len v tomto prípade.
33. Môžete nahlásiť vrátenie – teda odstúpiť od zmluvy – do 15 dní odo dňa, keď prevzmete produkt (vy alebo osoba, ktorú určíte). Nemusíte uvádzať dôvod svojho vrátenia.
34. Ak chcete vrátiť vybrané produkty, jednoducho nám ich pošlite a do balíka vložte: vracané produkty, lístok s číslom objednávky a podpisom „vrátenie”. V prípade uznania vrátenia vám do 7 dní od posúdenia vašej žiadosti vrátime peniaze na rovnaký bankový účet, z ktorého sme dostali platbu.
35. Nemôžete vrátiť produkt a odstúpiť od zmluvy, ak:

  • sme vám dodali produkt v uzavretom obale z hygienických a zdravotných dôvodov a vy ste ho otvorili;
  • ste produkt vydražili na verejnej aukcii;

36. Ak budete používať produkt, ktorý vraciate, zodpovedáte za zníženie jeho hodnoty. Produkt môžete používať len na overenie jeho vlastností a funkcií.
37. Produkty, ktoré vraciate, nám pošlite čo najskôr – do 15 dní od dňa, keď ste zásielku prevzali. Ak si kupujete produkt v sade s iným produktom alebo sada pozostávajúca z väčšieho množstva produktov, môžete vrátiť len celý sada. Ak odstúpite od zmluvy o predaji, odstúpite aj od dodatočných zmlúv k tejto zmluve. Ak budeme musieť prijať vrátenie napr. 5 produktov z zakúpeného sada 8 kusov, odpočítame náklady na nákup jednotlivého produktu vynásobené piatimi. Teda nebudeme brať do úvahy propagačnú cenu za kus, ktorá vznikla pri nákupe balíka pozostávajúceho z väčšieho množstva kusov zakúpených naraz.
38. Ak odstúpite od zmluvy bez udania dôvodu (v lehote 15 dní), nesiete náklady priameho vrátenia (vrátenie) nám produktu/ov.

 

VIII — Reklamácia

39. Ak si u nás kúpite produkty, máte právo podať reklamáciu.
40. Reklamáciu produktu môžete podať v akejkoľvek forme. Odporúčame vám však, aby ste nám ju oznámili e-mailom na adresu: reklamacja@wagnertattoo.pl alebo prostredníctvom formulára na stránke wagnertattoo.pl/pages/zwroty-reklamacje. Vďaka tomuto oznámeniu budeme môcť rýchlejšie posúdiť vašu reklamáciu. V správe prosím uveďte: číslo objednávky, dôvod reklamácie a pripojte fotografie, ak by v danom prípade mali zmysel. Pamätajte, že nemusíte uvádzať dôvod vrátenia.
41. Ak podávate reklamáciu prostredníctvom formulára na našej stránke alebo e-mailom, počkajte, kým od nás dostanete správu s ďalšími pokynmi. Neposielajte produkty bez predchádzajúceho konzultovania s nami.
42. Ak vás požiadame o zaslanie, reklamovaný produkt môžete poslať na adresu: WAGNER tattoo supply, ul. Reymonta 88B/31, 46-100 Namysłów, +48570070418, kontakt@wagnertattoo.pl.
43. Keď posúdime vašu reklamáciu, môžeme vám poslať výsledky servisnej expertízy a reklamovaný produkt vám pošleme kuriérom alebo do balíkomatu.
44. Produkt po reklamácii vám pošleme do 14 dní, odkedy vás informujeme, že sme vašu reklamáciu posúdili. Ak bola reklamácia oprávnená, vrátime vám vaše produkty zadarmo. Ak však bola zamietnutá, budete musieť znášať náklady na vrátenie reklamovaného tovaru. Ak to neurobíte do 15 dní, pošleme vám výzvu a stanovíme ďalšiu lehotu 15 dní na zaplatenie poštovného. V prípade nezaplatenia po tejto dobe môžeme reklamovaný tovar prevziať do vlastníctva firmy.
45. Všetky produkty, ktoré ponúkame v našom obchode, sú pokryté našou zárukou. Podmienky záruky nájdete na záručnom liste produktu. Máte právo využiť záruku na produkt, aj keď pri nákupe nedostanete záručný list.
46. Ak ste podnikateľ, spoločne určujeme, že vylučujeme našu zodpovednosť za fyzické a právne vady produktu. Predovšetkým s vami určujeme, že ako predajca budeme zodpovedať aj za skryté vady produktu. Nebudeme využívať právny základ: čl. 558 § 1 zákona z 23. apríla 1964 Občiansky zákonník. Budeme čestne zodpovedať za predaný tovar a poskytovať reklamačný servis.

 

IX — Hodnotenia a komentáre

47. V našom obchode môžete:

  • hodnotiť produkty, ktoré si kúpite;
  • písať komentáre k produktom a príspevkom na blogu;

48. Hodnotenie produktu, ktoré zverejňujete v našom obchode, musí sa týkať produktu. Môžete opísať jeho nedostatky, výhody, funkčnosť a skúsenosti spojené s používaním produktu – vaše alebo vašich blízkych.
49. Vaše komentáre by mali súvisieť s témou článku, ktorý komentujete.
50. O jednom produkte môžete napísať jedno hodnotenie. Vaše ďalšie hodnotenia toho istého produktu nezverejníme.
51. Predtým, než zverejníte hodnotenie, komentár alebo príspevok v diskusii, uistite sa, že ich obsah je v súlade so zákonom, dobrými mravmi a neohrozuje práva a osobné práva iných osôb.
52. Vaše hodnotenia, komentáre a príspevky v diskusii nemôžu:

  • raźne narušenie pravidiel správnej poľštiny;
  • obsahovať vulgarizmy;
  • výzvy k násiliu alebo nenávisti;
  • propagovať rasizmus;
  • urážať niekoho;
  • vyjadrovať názory v rozpore s všeobecne prijatými spoločenskými normami;
  • poskytovať informácie, ktoré môžu naznačovať trestný čin, sú nekalou konkurenciou, porušujú autorské práva alebo priemyselné práva;
  • propagovať produkty akejkoľvek firmy;
  • obsahovať odkazy na iné webové stránky;
  • obsahovať podrobné osobné údaje: ani vaše, ani cudzie.

53. Zodpovedáš za obsah svojich recenzií, komentárov a príspevkov v diskusii.
54. Názor, ktorý zverejňuješ, má pomôcť ostatným pri výbere produktu. Preto nepíš recenziu, ak:

  • chceš reklamovať produkt, napr. si myslíš, že produkt nie je v súlade s popisom, použi formulár na našej stránke, zavolaj na číslo +48 570070418 alebo pošli e-mail na adresu: reklamacja@wagnertattoo.pl;
  • chceš sa podeliť o svoj názor na obsluhu, fungovanie nášho obchodu alebo nám poskytnúť návrhy, ako môžeme vylepšiť našu službu. V takom prípade napíš na adresu: kontakt@wagnertattoo.pl;
  • máš otázku o produkte, jeho dostupnosti alebo cene. V takom prípade zavolaj na Oddelenie zákazníckeho servisu na tel. číslo +48 570070418 alebo napíš na adresu: kontakt@wagnertattoo.pl;

55. Kontrolujeme všetky recenzie, ktoré pridáš. Recenzie kontroluje systém (automaticky) a moderátor (ručne):

  • ak vo svojej recenzii pridáš odkaz alebo vulgarizmus (aj v cudzích jazykoch), náš systém to zistí a nedovolí ti odoslať takúto recenziu k nám. Používame knižnicu, ktorá automaticky blokuje recenzie s označením reklamy a výrazmi, ktoré používajú boty. Takéto recenzie nezverejníme. Neustále túto knižnicu rozvíjame;
  • Ak nevlastníš produkt, nehodnoť ho. Takáto recenzia môže zavádzať iné osoby. Recenziu by si mal pridať, keď vlastníš produkt alebo máš s ním skúsenosti (napr. niekto z tvojich blízkych ho vlastní).
  • Nebudeme zverejňovať komentáre obsahujúce reklamu akejkoľvek firmy. Komentáre sú miestom na výmenu skúseností, nie obchodných záujmov.

56. Moderátor skontroluje tvoju recenziu do 48 hodín od jej odoslania. Tvoju recenziu neupravíme. Ak moderátor zistí, že tvoja recenzia je v rozpore s pravidlami, nezverejníme ju alebo ju odstránime. Správu o tom ti môžeme poslať na e-mailovú adresu, ktorá je priradená k tvojmu účtu v našom obchode. Ak nesúhlasíš s naším rozhodnutím, môžeš odpovedať na našu správu do 7 dní od dátumu, keď ju dostaneš. Odpovieme na tvoju sťažnosť do 7 dní od jej prijatia. Môžeme zohľadniť tvoju sťažnosť a obnovíme recenziu na stránke alebo ju odstránime zo systému – naše stanovisko bude konečné. Ak tvoja recenzia bude odstránená, vždy môžeš pridať novú recenziu o tomto produkte.
57. Môžeme sa s tebou skontaktovať ohľadom tvojej recenzie. Využijeme potom údaje, ktoré nám poskytneš (telefónne číslo, e-mailová adresa).
58. Keď zverejňuješ recenziu, udeľuješ nám neobmedzenú licenciu na to, aby sme ju mohli bezplatne využívať, šíriť, publikovať, kopírovať, upravovať a distribuovať na území Európskej únie. Budeme teda môcť: šíriť tvoju recenziu (alebo jej časť) tým spôsobom, aby každý mohol mať k nej prístup v zvolenom mieste a čase; verejne ju zobrazovať; a republikovať; zaznamenať a reprodukovať tvoju recenziu (alebo jej časť) akoukoľvek technikou (tlačovou, reprografickou, digitálnou, magnetickým záznamom atď.); udeľovať sublicencie tretím stranám, aby mohli využívať tvoju recenziu alebo jej časť; využívať tvoju recenziu (alebo jej časť) na propagáciu a reklamu nášho obchodu.
59. V našom obchode sa recenzie zobrazujú podľa dátumu pridania, od najnovších.

 

X — Ochrana osobných údajov

60. Tvoje osobné údaje spracovávame v súlade s platným právom a našou politikou ochrany osobných údajov. Politiku ochrany osobných údajov nájdeš v prílohe k tomuto nariadeniu.
61. Spracovávame tvoje osobné údaje, keď:

  • nakupuješ v našom obchode. Tvoje údaje spracovávame pri obsluhe transakcií a služieb, ktorých využívaš počas nákupu;
  • využívaš iné služby, ktoré sú dostupné v našom portáli;
  • súhlasíš s marketingovými aktivitami, aby sme ti mohli predstaviť obsah prispôsobený tvojim potrebám;
  • máme právne odôvodnený záujem spracovávať tvoje údaje (napr. keď nám predkladáš nároky).

62. Tvoje údaje nám poskytuješ dobrovoľne. Pamätaj, že ak nám ich neposkytneš, nebudeme ti môcť ponúknuť naše produkty a poskytnúť služby.
63. Administrátorom tvojich osobných údajov sme my, teda WAGNER tattoo supply so sídlom v Namysłove na ul. Reymonta 88B/31, 46-100 Namysłów. Naše podrobné údaje nájdeš v prvom bode tohto nariadenia.
64. Vždy máš právo prístupu k svojim osobným údajom – v rámci predpísaných právnych predpisov. Môžeš ich opraviť, odstrániť, obmedziť ich spracovanie, namietať proti spracovaniu tvojich údajov. Máš tiež právo preniesť svoje údaje a podať sťažnosť dozornému orgánu. Máš právo kedykoľvek odvolať svoj súhlas, čo neovplyvní zákonnosť spracovania tvojich údajov pred jeho odvolaním.
65. Pravidlá, podľa ktorých spracovávame tvoje osobné údaje, sme opísali v politike ochrany osobných údajov. Navštív stránku:  wagnertattoo.pl/pages/polityka-prywatnosci. Na tejto adrese nájdeš našu informačnú klauzulu a podrobné informácie o spracovaní tvojich osobných údajov, vrátane informácií o právach, ktoré ti náležia.

 

XI — Zmeny v nariadení

66. Ak zmeníme nariadenie, poskytneme ho v našom obchode najmenej 7 dní pred tým, ako začne nové nariadenie platiť. Výnimkou bude situácia, keď:

  • okamžitú zmenu nám ukladá právna alebo regulačná povinnosť;
  • chceme ťa chrániť pred podvodmi, škodlivým softvérom, spamom, porušením údajov alebo inými hrozbami kybernetickej bezpečnosti.

67. Objednávky, ktoré podáš pred tým, ako vstúpi do platnosti nové nariadenie, realizujeme v súlade s predchádzajúcimi pravidlami.
68. Zmena nariadenia neovplyvní získané práva užívateľov, ktorí využívajú náš obchod.